вівторок, 18 липня 2017 р.

Про будні липня. Частина наступна

Качині історії цих мешканців кожного дня мають своє продовження: плескання у міні-тазику, споживання свіжої води, ховання у затінок, пещення  на сонечку, ночівля у затишному місці. Гарненькі ці манюні.

Корівка, після паші, вже йде додому на відпочинок. Потім обід, і як годиться -  відпочинок, а там знову на пашу. Трава на ній солодша, і спілкування серед своїх веселіше.

Коти. Їх граційність і природність позування перед фотоапаратом, належить мабуть, тільки їм.
Домашнє варення, вже готово до зимових частувань. Ягоди, що виросли на ділянці  власного саду, чи не найкращий харч.

Бабця приручила курочку їсти хлібець із її рук.
Це нагадує мені дивовижну  історію з книги "Сузір'я курки" (автори С. Андрухович та М. Прохасько). Прочитайте цю книгу.  Вона про історію дитинства та старість, про єднання природи.
У мене споглядання на  це дійство (годування) було безпосереднім, і  воно магічне. Зв'язок між живими істотами у людей, що так близько до проди  - грандіозний.



Хтось із котів любить відпочивати у тіні, хтось на сонечку. Обидвом комфортно.
Одним словом  літо триває.
Писанина ще буде... 

6 коментарів:

  1. Гарнюни! Бабушка - воплощение мудрости и доброты! Интересно, про что следующая статься про отпуск "в стиле кантри"?;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо,Аня, что заглянула. О бабушке я могу говорить много. Это мой "энергетический столб".

      Видалити
  2. Моя мама також підгодовує своїх улюблених курчаток крихтами!

    ВідповістиВидалити