середа, 27 липня 2016 р.

Зріють помідори

Балконні помідори у мене зріють по-трохи. Різниця між фотографіями: верхнею і наступною - тиждень. 
Зараз тепло, води вони п'ють багато, за ніч земля висихає. Можу уявити: яка динаміка росту помідор у землі, на городі і як часто їх треба поливати. 




Фото одного і того само куща. Це ще цілком зелений помідор, він буде жовтим за кольором. Наталочка! Ти питала чи такий сорт я посадила. Відповідь - на фото.

Це помідори, які вже попадали з кущів, але мають трохи долежати. Вони важкі, тому і падають, а може чогось їм не вистачає? 



9 коментарів:

  1. Я за тебе радію, що в тебе такий врожай!В минулі вихідні бачила на ринку того господаря, в якого купувала для тебе насіння. Шкода, що в мене не було з собою фотоапарата: в нього були в горщиках кімнатні сорти, але якби ти бачила, скільки на них було плодів!!! Він там щось говорив про підкормку, але біля ньогьо були люди , а я поспішала... В нього ще були і кімнатні перчики, також здорово!!!На грядках помідори занадто не поливають, бо вони вміють корінням діставати вологу))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую тобі! Нехай у цього господаря будуть лише великі врожаї!

      Видалити
  2. О! Якби ти бачила які в нього в лотках лежали "гроздья" стиглих, різних сортів і кольорів, помідори. Проте торгує він насінням!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мабуть у нього хист до того, щоб зібрати таке насіння. Погодься. Я смакувала перші помідори. Смак помірно солодкий, але може це такий сорт. Дочекаюся ще врожаю з інших кущиків.

      Видалити
  3. ідеальні помідорки :) Іринко, я поки черпаю натхнення твоїми чудовими результатами, якось би (мрію) започаткувати і за свій балконний городець...:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оксаночко! Як варіант релаксу таке вирощування має сенс. у мене буде ще про балконну городину.

      Видалити
    2. Цього року я спробувала посіяти лаванду, вона рясно зійшла, трошки дивно виглядає - стелиться, подивлюсь, що далі буде... але то дійсно таки релакс і своєрідна медитація, щиро радіти кожному новому малесенькому росточку :) уявляю свої емоції, коли вона заквітне :) (на наступний рік)

      Видалити
  4. Добре,що ти знайшла для цього час. Тепер балконне різнотрав'я це і захоплення, і релакс, і радість. Я запевняю.

    ВідповістиВидалити