пʼятниця, 17 червня 2016 р.

Моя балконна городина

Карликові помідори мають маленькі зелені плоди та справді низкорослі. 
Минулого року, коли я  вперше спробувала їх вирощувати, у мене з цим були проблеми. Помідори сягали у висоту до 1 метра. 

Дякую своїй подрузі Наточці, яка для мене зробила такий дарунок - прислала насіння цієї улюбленої городини. Вона мене розуміє: землі своєї немає, а прагнення і дія, що панує з пращура (працювати на землі) присутнє чи не у кожної людини.
Чекатиму на врожай і дам звіт для читачів.


3 коментарі:

  1. Я радію і пишаюсь тим, що в тебе все виходить! Врожай обов'язково буде!

    ВідповістиВидалити
  2. А стукати паличкою по стеблу щоденно не забуваєш???

    ВідповістиВидалити
  3. Стукаю, щодня. Пізініше покажу вже дозрілі плоди. На одному з кущів 8 помідорин, десь по 5. Радію, що сорт класний. ДЯКУЮ.

    ВідповістиВидалити