середа, 15 червня 2016 р.

Квіти червня

Турецька гвоздика зовсім непримхлива. Вона мені подобається з дитинства. Колись, моя бабця для мами передала насіння для посіву. Просила аби я добре запам'ятала таке: перший рік, після висівання, вона просто росте кущиком, а на друге літо вже  зацвіте різними суцвіттями. Красива і водночас проста ця квітка має найрізноманітніші кольори та відтінки.
Волошка польова... Ніжна, тендітна. Кольори різні: сині, темно-сині, голубі. Коли відцвітає стає блідою. Милуватися нею можна майже все літо.
 Аромат квітів  турецької гвоздики мені теж до вподоби.
 Вдома, на балконі цвіте троянда...

2 коментарі:

  1. Ірочко, привіт! Дякую за красиві фото та душевну розповідь!
    згадалось... як у дитинстві з сестрою грались цими квіточками (а виявляється, що то турецька гвоздика, я не знала), уявляли наче то красуні в бальних сукенках :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оксаночко! Дякую, що ти обізвалася. А я ніколи не думала про таке гарне порівняння бальних сукенок із квітами. Ти права, вони дійсно їх нагадують.

      Видалити