четвер, 13 серпня 2015 р.

Про фотографії минулого


Була вражена якістю цих старих фотознімків. Знайшла цього літа їх у альбомі бабусі. Я раніше бачила ці фото, але тепер звернула на них увагу з інших точок зору. 

На верхній фотографії діти з садочку. Я за своєю професією – вихователь. Тож цікаво навіть із цього боку, подивитися на життя-буття однієї миті дітей-дошкільників.  

Мені більше до вподоби чорно-білі знімки. 

Цій фотографії 82 роки. Ті, хто на них зображений, мені не відомі. Якщо хтось і живий дотепер, то їм має бути 86-90 років.  Це ровесники моєї бабусі. 

Діти... Вони такі різні на цьому фото. Переважно, не усміхаються, хоча хлопчина у другому верхньому ряду праворуч такий щиро усміхнений. 

Вдало  вибудована композиція фотографії (міркую, що я коректно висловлююся).  

Мені до вподоби той факт, що жоден із тих, хто на фото, не морнув, не заплющив очей. На цьому кадрі фотограф все відстежив. Як він зумів досягнути такої досконалості, я, не розумію. Можливо,  робив декілька спроб? Можливо, справжній профі? Хтозна...

Діти з дитячого садочку та вихователька такі ошатні, красиві, в українському вбранні. Чи не у кожної дівчинки намисто і віночок, а хлопці у вишиванках.

А це фото з першого причастя біля церкви. Тут близько ста осіб. Дівчата у вишиванках, а хлопці – частина в костюмах, частина у вишиванках.

Звісно, фото мають дефекти від своєї давнини та і є плями від води тощо. Проте це не міняє атмосфери, яка від них  дотепер відлунюється, вона мене захоплює.


9 коментарів:

  1. Ох.. я можу безкінечно роздивлятись ці старі фото... і час зупиняється, а в голові безліч цікавих історій народжується ))) милуюсь образами тієї епохи. Вбрання дійсно красиве. Є цікаві нюанси.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оксаночко! Чекала на твій коментар. Ти якось по особливому уважно ставишся до постів. А які нюанси ти помітила? Я по зображеннях на цих фото хотіла розпитати у рідних та не вийшло.

      Видалити
    2. Іринко, от я знов заглянула до тебе в гості :) страшенно часу не вистачає...
      На рахунок фотографій, то ось моє загальне враження. По обличчях видно, що у дітей (з першого фото) не таке вже й легке безтурботне життя. А от одяг виготовлений з любов'ю, зі смаком, з елементами тогочасної моди.
      На другому фото обличчя натхненні, образи романтичні :)

      Видалити
    3. Оксаночко! Дякую, що заглядаєш та коментуєш, не дивлячись на свою зайнятість. Цікаві деталі про фото завжди дають поживу для того аби збагнути і епоху і людей у ній.

      Видалити
  2. На первой фотографии у детей лица очень напряженные, явно им не говорили делать "чиз", скорее всего к процессу съемки педагоги подошли строго. Вторая фотография вызвала у меня мысль о религиозности все-таки людей, проживающих на Западной Украине. Обычаи и религиозные ритуалы соблюдались даже в 30-е годы... А где ваша бабушка на этих фото?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Аня! Вияснилося на знімці, де є причастя є моя бабуля. Вона злівого боку від священнника. Тоді дітей в родинах було по 3, 4, 5. Ось таке було багате село дітками.

      Видалити
  3. Аня! Я не знаю есть ли бабуля на фото. Не удалось пообщаться с ней. Попробую это сделать уже через письма. Если получится узнать поподробнее, то отпишусь.

    ВідповістиВидалити
  4. Если нет бабули, интересно как фотки оказались у неё?)

    ВідповістиВидалити