субота, 1 серпня 2015 р.

Різниця у рік

Між цими фотографіями різниця в один рік. Мої сестрички-красунечки.
Шкодую, що я не маю більше знімків із різницею у рік чи пару років саме разом із вами.
Ініціатором цієї ідеї, а раніше це звучало так: "зробити фотографію",  була моя тітка, мама моєї сестрички. Ми їздили до міста, у фотоательє для того, аби зробити спільне фото.
Так вийшло, що ми з часом всі разом збиралися рідко. Якщо приїздила я, то хтось у цей момент був відсутнім. Все ж таки легше зібратися тоді разом, коли ти ще молодий.
Обставини життя... Я не буду їх уточнювати та описувати. Вони були надто різними. Вони і завадили нам зробити ще кілька знімків всіх сестричок разом.
Та всеж, подивимося на ці миті очима вже дорослих дружин, жінок, матерів.

14 коментарів:

  1. Красуні! :) Знимки чудові! дуже теплі...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оксаночко! Вдячна за відгук. Атмосфера літніх канікул у ті далекі роки була справід домашня, як і дотепер. Ми страшенно любили бути у товаристві одна одної. Мали дитячі забавки-ігри, як-от: дочки-матері, контора. Спільні походи до лісу, то особлива сповідь.

      Видалити
    2. Так, розумію, які це світлі спогади...
      пригадалось, як з сестрою грали дочки-матері на бабусиному стриху... та ми все разом робили. тепер на жаль бачимось дуже рідко.
      а що то за гра - "контора"? :)

      Видалити
  2. ой.. Ірочка, я ще про твою відпустку не дочитала.. Потім як засяду :)
    сама тільки вернулась з відпустки...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оксаночко! Буду рада побачити твої розповіді про відпочинок. Ще поспілкуємося. Маю надію, що він так само був прекрасним, незабутнім.

      Видалити
  3. Не верится! Вы на этих фотографиях очень по-разному выглядите. На первой серьезная, строгая, на второй такая романтически загадочная...)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да, кажется, что один год - это мало. На самом деле за это время можна сильно измениться в одну и в другую сторону.

      Видалити
  4. Я предполагаю, что это год в училище вас так изменил?

    ВідповістиВидалити
  5. Відповіді
    1. Всё ты, Аня, знаешь. Ничего не утаишь. Одним словом - жизненный опыт.

      Видалити
  6. Ага) Настя на вас похожа, словом, красотки, и мама и дочка!

    ВідповістиВидалити