середа, 22 липня 2015 р.

День п'ятий. Про квіти

«Щоб жити, потрібні сонце, свобода і маленька квітка», – писав видатний казкар Ганс Христіан Андерсен. 

Найпростіша польова квітка може зцілити душу. Той, хто вирощує квіти, я більш ніж впевнена, великий трудівник, бо приносить радість не лише собі, а й багатьом людям. Отже, квіти дарують нам найрізномнітніші емоції позитиву.



Навіть ось цей жучок угледів собі  квітку-красуню. Здається, що він смакує нектаром, а може споглядає з висоти, яка була йому неосяжною?!
Квіти, які вирощені моєю бабусею та тітками, – лілії, троянди, флокси... Скільки вони випромінюють краси. 
Цей сухоцвіт зберегається з минулого свята Маковея. Його називають ще першим медовим Спасом.  До букетика я додала гілочку червоної смородини. Така смачнюча ця літня ягода.








Фото - Анастасії Терещенко

Цим постом я завершую свої  міні-розповіді про відпустку. Думки, немов бджолиний рій вискакують одна поперед одної. Можливо розповіді і хаотичні, але написані щиро від тих подій, що з нами сталися.
Залишилося ще купа фото, які, можливо, виставлю, часом на блозі.
Не покидає мене почуття щемності того, що ця літня зустріч була короткотривалою.
Ми мешкаємо від наших рідних далеко. Моя далека родина (по маминій лінії), нам всім дуже близька, найрідніша. Тримаймося гуртом, мої рідненькі...
Ще буде...

7 коментарів:

  1. Краса!!! впевнена, той, хто вирощує квіти - в життя привносить тільки добре, така людина по своїй суті здатна на виражену емпатію. Хто і квітку не образить... :) таке ж відношення до всього живого.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, якби ти бачила, як моя бабця з ними розмовляє. Дивно, але й справді, вони чують нас ці райські творіння краси.

      Видалити
    2. Так і є. Любить вона квіти до безтями.

      Видалити
    3. Так і є. Любить вона квіти до безтями.

      Видалити
  2. Так здорово! Я так хочу, чтобы лето не кончалось...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да, очень хочется продолжения отдыха. А умения любоваться цветами тоже надо иметь.

      Видалити