субота, 18 липня 2015 р.

Третій день. Про відпуску

Львів історичний для мене завжди новий і невідомий.
У Львові цього разу, першим ділом відвідали церкву святих Ольги та Єлизавети. Висота храму 88 метрів. Фото з оглядового майданчика робили моя донька, сестричка з чоловіком та дітьми, а я споглядала на цю дивовижу знизу.







Будинок сестри я пам’ятаю ще дитиною. Він був сірого кольору. Тепер він має креативний зовнішній вигляд.  Реалізував цю задумку чоловік сестри, великий молодець J


У дворі тут мешкають два песики-сторожі. Так, як вони раділи своїм господарям і нам – гостям, коли ми зайшли на подвір’я, годі бачити й шукати.



Ввечорі гуляли центром міста. Зайшли в атмосферну кав’ярню-музей фототехніки. Меблі тут (придбані в Австрії та Німеччині) навіюють надзвичайне відчуття, ніби ти стаєш знаною вельможею.







У кав’ярні зібрані десятки, якщо не сотні, фотоапаратів. Є тут і перший "дзеркальний"  фотоапарат, і перший взагалі, і безліч унікальних зразків техніки минулого сторіччя.  


Ось такий цей Львів. Далі буде…

7 коментарів:

  1. ох ці Львівські кав'ярні... зі своєю особливою неперевершеною атмосферою і бажанням туди повернутись і відкрити для себе ще безліч цікавого вражаючого )))
    то вже так давно, але пам'ятаю своє зачарування ))) згадались назви деяких цікавих місць: «На бамбетлі» і «Під Клепсидрою»
    Тепер з твоєї цікавої розповіді, буду знати куди ще податись у Львові )

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оксано! Неодмінно завітай до цієї кав'ярні. Здивуєшся. Мені там було надзвичайно легко і спокійно. Бажано мати в запасі час. Тоді і розглянеш все і посмакуєш.

      Видалити
  2. Заинтириговали... Я была "Під Клепсидрою", это в арт-галлерее

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я не побывала "Під Клепсидрою". Значит "пишу" маршрут и думаю, что реализую.

      Видалити
    2. А я не побывала "Під Клепсидрою". Значит "пишу" маршрут и думаю, что реализую.

      Видалити
  3. Там проходит много "мистецьких подій"... Когда-нибудь (!) совместите приятное и интересное;)

    ВідповістиВидалити