середа, 15 липня 2015 р.

Про відпустку


Цьогоріч відпустка у Львівській області була короткою, лише 5 днів. Завжди приїжджаю до села з ніжним трепетом та низкою спогадів про літній відпочинок. Тут коріння нашого роду. Тут народилася моя бабця й мама.

Ще дитиною мене відвозили сюди на все літо. До гір, від бабулі, ще кільканадцять кілометрів, проте їх видно з села, особливо в гарну сонячну погоду. Видно кожну стежку, людей, які по них пересуваються, копиці з сіном.
Моя тітка Зеновія казала, що гори гарно видно, коли декілька днів буде тепла, спокійна, лагідна погода.


Зустрічає село нас своїми мешканцями, які звикли до розміреності та, на мою думку, аж нікуди не поспішають.



Це родина котів. Їхні характери строкаті, як і забарвлення.


Городина – кабачок, картопля, горох, суниці, червона смородина, капуста – вже поспіла.





А це будинок, де виросла моя бабуся, тітки, мама.

Ось він такий цей рідний край і моє коріння. Далі буде…


2 коментарі: