понеділок, 6 квітня 2015 р.

Будинок із номером - 45


Складно повірити, але я зайшла в кімнату будинку під назвою і номером - "Мені - сорок п’ять". 
Як тут? Все так само,  як і було: сонячно, світло, на карнизах легкі штори, у вікно заглядає гілка улюбленої вишні, яка цвіте і видає тонкий запах, який і вловити важко. На суцвітті вишні -бджола збирає нектар…
Зовсім поруч кукурікає півень, вітер гойдає двері у сусідніх кімнатах. Найріднішої мами поруч вже немає давно.
Це життя.... Ну що ж, починаю ритися в у цьому ніжному віці,  і зясовую:

1.Моя бабулечка найдобріша.

2. Я наладила стосунки з татом після 40.
3. Статуетки - моя  слабкість. Такою є і красивий посуд.
4. Вважаю, що  два вуха і один рот дані людині не просто так: говорити треба вдвічі менше, ніж слухати.
5. Люблю готувати. Для мене - це складова домівки.

6. Люблю фотографувати старих людей, дітей, квіти, бо  вони природні :)

7. Я пишаюсь не лише досягненнями своєї дитини  (це її  досягнення, і її  життя), я пишаюсь багатьма своїми звершеннями. Тому мені складно "розповісти про себе коротко" :)))

8. Я люблю будувати плани, і люблю їх порушувати, коли мені цього хочеться, чи так виходить.
9. У меня мало друзів, але мені з ними комфортно.

10. Вірю в дружбу. Впевнена, щоб вона не згасала, її треба підтримувати, доглядати за нею.
11.  Я – жайвір.
12.  Мрію про свій дім, де на ділянці землі, можна ходити босими ногами.
13. Ніколи не мріяла мати шубу.
14. Поважаю людей,  у яких руки ростуть із того місця, з якого їм слід рости.
15. Люблю збирати гриби.
16. Люблю дивитися на квіти, які квітнуть.

17. Люблю Карпати.

18. Не маю жодного відношення до екстриму: стрибків із парашуту, пірнання під воду, мене це не надихає.
19. Будучи школяркою, добре знала німецьку мову, навіть без словника.
20. Я вірю в чудеса.
21. Моє щасливе число  - 6.
22. Я люблю старі фільми і мультфільми.
23. У мого чоловіка золоті руки слюсаря шостого розряду.

24. Люблю підсніжники. Коли я народилася, до пологового будинку мамі принесла їх знайома у вазочці, яка і дотепер у мене є, на згадку про народження. Вона на фото.

25. Всередині я складна людина.
26.  Я радію тому, що у мене є.
27. Я не прагну  бути досконалою, мені цього не досягти.
28.  Я мало коли пробую їжу на сіль. Визначаю її достатність по запаху.
29. Я пунктуальна,  цьому я завдячую  лише своїм батькам.
30. Безмежно люблю запах  свіжої суниці.
31. Люблю лежати на траві, серед вітру, що гуляє полем.
32. Я навчилася плавати після 30 років, і лише на спині.
33. Кіт Сеня-мій домашній чотириногий улюбленець.
34. Єдиний раз у житті була в Ялті, спомини про це місто у мене вкарбувалися на все життя. 
35. Мої  тітоньки по маминій лінії вміють професійно вишивати, плести.
37. Своїй улюбленій тьоті Галі я зобов'язана майже всім. Вона моя наставниця, моя підтримка, моя втіха. Нехай їй завжди у всьому щастить. 
38. Веду блог "Квітневий настрій". Він про мене, мої інтереси і людей, які мене оточують. 
39. Люблю фотографувати. На фото бабуля, Карпати, квіти що зняті мною.

7 коментарів:

  1. Ирочка, в днем рождения тебя! С новосельем в уютном домике №45, где я живу уже месяц и мне все нравится!
    Рада, что хоть заочно, познакомилась с таким замечательным человеком! Женщина должна быть счастливой. И больше она никому ничего не должна.
    А нет, должна...Вести свой замечательный блог....

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наташа! Спасибо тебе за поздравления и пожелания. Буду стараться. Напиши, когда у тебя твой день?

      Видалити
  2. Привет из дома № 33. Зайду в гости скоро... У вас хорошо;))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Аня! Каждый возраст хорош. Жду, я тебе рада.

      Видалити
  3. Іриночка, найкращі побажання для тебе!!! Нехай усі твої задуми легко реалізуються, а життя дарує радість в кожній миті!
    Ти чудова і прекрасна!
    так гарно сказала про "свій дім, де на ділянці землі, можна ходити босими ногами", прямо до глибини душі... теж мрію
    про шубу, парашути і чудеса - тут я теж солідарна з тобою :))) ну і не тільки в цьому..
    цікаво було прочитати і фото дуже гарні!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оксаночко! Щиро вдячна за вітання. Щиро хотіла поділитися думками. Думаю, що вони притаманні багатьом.

      Видалити