субота, 27 грудня 2014 р.

Декілька днів старого року

Закінчується 2014 рік. Ще декілька днів будуть панувати і нагадувати про те, що можна багато чого зробити: поїхати до рідних, поговорити з ними телефоном, допомогти тим, хто потребує помочі. 
Хочу  ПОДЯКУВАТИ  цьому року  за все, що було в ньому. За досвід, помилки, невдачі, доброту, тепло і любов, яку я дарувала, і яку дарували мені. За всі миті, які роблять нас щасливішими і не лише такими.
Я  все ще вчуся, багато зрозуміла, багато загубила та набула!
Ця картинка нагадала мені одну мить із передноворічного дитинства. 
Ми вдвох із мамою скуповувалися по магазинах у новорічній метушні. Мені було років 8, може 9. Мама зайшла в магазин за покупками, а мені строго наказала стояти біля вітрини і чекати на неї. Я погодилася, бо  біля маленької вітрини, мені здається, магазину "Кулінарія" чарівно мерехтіли новорічні гірлянди і стояв великий іграшковий дід Мороз. Мене він зачарував своєю казковістю, вірою, що неодмінно він прийде до нас в гості з подарунками.
Пройшли роки, а ця мить у мене і тепер мов перед очима. 
Всім, хто буває у мене в гостях зичу: нехай у прийдешньому році у всіх нас буде мир, злагода. Нехай кожен має можливість відчути себе щасливим, радісним.

4 коментарі:

  1. Ирина, спасибо большое за новогоднее настроение , за поздравление и душевные пожелания! Счастья тебе и твоей семье в новом году, стабильности и только хороших новостей!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Златушка! Благодарна тебе за поздравления. Девочек твоих тоже поздравляю. Счастья, здоровья и всего самого хорошего.
      Спасибо, что ты неустанно делаешь прекрасные ручные изделия. Я ими любуюсь и радуюсь. Это ведь тоже даёт силы.
      Пусть в наступающем Новом году всё будет мирно.

      Видалити
  2. Іриночко, дякую за ці світлі дитячі спогади новорічної казки, які є розрадою на все життя... Мені на думку приходить спогад, як ми на Новий рік усією сім'єю дивились старий чорно-білий фільм про Різдво :) тоді мабуть справив дуже сильне враження :))) у ньому були всі такі красиві, і ялинка з вогниками... прекрасні пісні, мабуть і кохання :) але я не можу нагадати сюжету... можливо він просто як якір у свідомості, а в той момент відбувалось щось набагато важливіше - атмосфера любові, радості, єдності... найрідніших людей... :)
    Іринко, зичу вашій родині в Новому році щастя, любові, здійснення усіх мрій та планів, радості та Божих благословінь, миру нашій Україні!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оксаночко! Вдячна за вітання та невеличку сповідь. Нехай щастить всім нам.

      Видалити