субота, 20 вересня 2014 р.

Кишенькові календарики

Кишенькові календарики. Вони  нагадують мені про дитинство. 
«Я» - реальне, і «Я» - ідеальне. Вони нарешті у мене вирівнялися. Так мені тепер здається, чи я у цьому впевнена? Ні, вже впевнена.
Мені вже чимало років, та переглядаючи невеличку колекцію, згадую своє щасливе дитинство, рідний отчий дім, здорових та щасливих батьків, брата, найближчих родичів та безтурботність…
Привезла календарики в місто, де мешкаю тепер  із надією, що буду продовжувати збирати їх далі. 
Впевнена, що більшу частину колекції розгубив час і  моя байдужість, зміна інтересів.
Було цих кишенькових календариків у мене сила-силенна, більше 300.
Історія моєї колекції почалася в 1984 році. З того часу почала  збирати різноманітні тематичні каледарики. Були і актори українського кіно, і собачки,  і котики,  і машини,  і зображення героїв мультиків. Мама мені залюбки купувала календарики, привозили рідні та знайомі. Я любила обмінюватися, дарували, "виманювати" календарики. Останнє у мене виходило погано, не вміла. Коштували календарики по три копійки. Найцікавішими були календарики-переливачки чи переливні. Їх вартість була 30 копійок. У мене переливний є з мульту «Таємниця третьої планети».

Приємного вам перегляду та спогадів…






Послухаємо пісню з мультфільму "Попелюшка". Календарів із зображенням  героїв мульту у мене - чотири.

3 коментарі:

  1. Класс! И у меня такая коллекция, фото городов, переливашки... Один из первых был с Гулливером... А ещё были социальные календарики, типа "Алкоголь - природе боль"))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так вот они - родственные души. Приноси, посмотрим. уверена, будет чему удивиться.

      Видалити