четвер, 7 серпня 2014 р.

Про швейні машини

Подивимося на цікаві, раритетні швейні машини в картинах художників. Так і хочеться до них доторкнутися, спробувати  їх у роботі: дізнатися, як "ходять" колеса, працює голка, "іде" шов..
Класно мати вдома швейну машину. Особливо, коли розумієшся як з нею поводитися та вмієш шити. Тут зі мною багато хто може поспорити і буде правий. Говорячи фразою з класичного кінофільму «Бережись автомобіля»: - «Каждый, у кого нет машины, мечтает её купить, и каждый, у кого есть машина, мечтает её продать. И не делает этого только потому, что, продав, останешься без машины».
Мріяла навчитися шити на машині сама. Нічого з того не вийшло. На уроках ручної праці, коли вчилася в школі, у нас було на всю групу дівчат, а це 15-18 осіб, дві швейні машини. Не встигали  практично нічого пошити.
Щасливими були лише ті мої однокласниці, які вдома мали швейні машини. На уроки вони приходили гордими, бо «домашку» виконали разом із мамами чи тими, хто вмів шити, або ж вміли шити самі.
Влітку, буваючи у бабулі на канікулах, прагнула навчитися шити. Машина була на ножному приводі, у мене не виходило правильно працювати на ній, і я могла поламати її, а деталі купити на той час справа дорога і вкрай затяжна. Не навчилася.
Швейна машинка…  Що мені не кажіть, а я і дотепер згадую її стукіт…








2 коментарі:

  1. Ирина, спасибо! Чудесный пост! Какие красивые машинки! У вас в Славутиче все спокойно? Как ты там?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Злата! Спасибо за твоё внимание и чуткость. У нас всё хорошо.

      Видалити