неділя, 27 січня 2013 р.

Вишивка в моєму житті




Вишивка ввійшла в моє життя на якомусь інтуїтивному рівні. Мама вишивати не вміла, проте бабуся, тітки, сестри мали та мають до цього мистецтва неабиякий хист.
У віці 23-24 років я і сама почала потрохи вишивати. Моя знайома, яка тепер мешкає далеко, в Америці, допомогла мені робити перші кроки у вишиванні. Із часом я засвоїла деякі хитрощі й удосконалила своє вміння вишивати та постійно прикрашала свою оселю власними вишивками.
Моєю гордістю є ці роботи.

4 коментарі:

  1. Дякую. Це захоплення дає можливість бути на одинці з прекрасним. Щиро і Вам бажаю мати подібне заняття і отримувати від цього задоволення.

    ВідповістиВидалити
  2. Відповіді
    1. Тепер якось часу на це стає вкрай рідко, але намагання зробити цікаві вироби є. Розпрямляємо крила і до польоту!

      Видалити